Började dagen med besök hos BVC, Ricki ligger exakt på alla kurvor nu, han visade även kunskap på att slå ihop saker och att  han kan pincett greppet, sen drog vi in till Västerås, jag var ju tvungen att åka in till Arbetsförmedlingen för att aktivera min aktivitetsersättning, så dumt.
Extremt mycket människor där och massor av barn!
Sätter inte folk sina barn på förskolan eller vad är problemet? 
 
Sen blev det pizza och glass hemma, jag och Ricki somnade och sov i ca 2 och en halv timme!
 
Nu på kvällen blev jag otroligt ledsen, förra torsdagen beställde jag en klänning att ha till morgondagens begravning och Postnord hämmade den IDAG!
Finns inte en chans och världen att jag hinner få den i tid, de är ALLTID sena med posten i Sura...
Så tröstar mig med en ny hårfärg och en ansiktsmask, får försöka lösa kläder till imorgon...på nå magist vis...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?