Igår blev jag kidnappad ännu en gång!
Det knackade på dörren, men jag bytte blöja på Ricki så Pim fick öppna, det var Elin Carro och Nemo, så ännu en gång "kastades" jag in i elins bil, på med tiaran och denna gång fick jag emd mig min sminkväska.

Vi åkte hem till Elin, där fanns det mängder av alkohol och vi började med Rosén medans ölen kyldes.
Jag fick i uppdrag att göra en klänning av tre olika, så ja...det blev ju som det blev, emn den höll iaf.
Vi grillade och hade rickigt tjej snack, vi dansade, jag fick svara på frågor om Pim (11 rätt av 18) och så fick jag måla en bild av honom...med munnen!
Han såg ut som en kombination av en turk och ett monster!

Nemo fixade så vi hamnade på V.I.P listan på Publik, vi gjorde oss i ordning och drog ner på stan.
Många ville krama mig, en del ville dansa och några var för på...
Men vi hade riktigt kul och jag mår i dag som jag förtjänar.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?