I Tisdags kväll lämnade vi BB, jag trivdes verkligen inte.
Jag delade rum med en trevlig kvinna och hennes man var på besök från morgon till kväll och erbjöd även mig hjälp när Pim inte var på plats.
Frukosten var GUDOMLIG!
Men.
En barnmorska skällde ut mig för att tvättlapparna var slut på vårat skötbord (vilket jag sagt till om) och hon var nästan sur på mig för att jag inte kunde kissa (slitningar och svullnad kring urinröret).
Hon behandlade mig som om jag inte kunde ta hand om ett barn och ifrågasatte om jag verkligen matade Mikey...
Wifeey
( http://wifeey.se/ )

Men så söt, stort grattis till er

men vilken jävla sköterska, hon jobbar på hel fel jobb verkar de som

Svar: Tack😄❤

Ja verkligen😕
Man ska ju känna sig trygg på BB och våga be om hjälp.
Bea

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?