Idag var det dags för ett besök hos bvc.
Det kontrollerades att Ricki kan gå själv, att han kan bygga och rita.
Det frågades om han säger några ord.

Han vägdes och mättes som vanligt och det var nästan det viktigaste för mig, eftersom han inte blivit kollad sen i Juli när han började bli frisk efter ca 2 månader av konstanta kräkningar.
Han väger nu 11.18 kg, är ca 82 cm lång och huvudomfånget är 48 cm.

Vaccinerad mot Mässlingen, röda hund och påssjukan blev han också.
Stackarn, två stick på två dagar, men lite såpbubblor hjälpte även denna gång❤
När vikten längd dippade, så vägrade läkarna fortfarande tro att han var sjuk...
Jag blev anklagad för att inte mata honom och för att ge honom mat med mjölkprotein😓
Det pratades om allergi mot gluten, vilket jag så var fel och det hade jag rätt i!
Tänk om dessa utbildade läkare kunde lyssna någon gång och göra sina jobb ordentligt, istället för att ta den lata vägen...
Nu lyckades Rickis kropp ta hand om problemet själv, men han led fortfarande något otroligt💔

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?