Så här såg det ut 07.00 när klockan ringde idag, såg inte speciellt skönt ut, men han var svår väckt så antagligen var det väldigt sköbt❤
08.30 fick jag lämna Ricki på den stora delen av förskolans gård, tiden gick och jag har mest tagit det lugnt och plockat disk.
13.20 hämtade jag Ricki, fick bli 10 min tidigare än sagt.
Fick veta att han hade varit på upptäcktsfärd med en ny pojke, som vi dock känner från föräldragruppen och de hade följt efter de större barnen och båten hade också varit extra kul att leka i.
De hade ritat med kritor på marken och det var också kul, men det var lite läskigt att man fick färg på händerna och BARA den orangea kritan hade dugit🧡
Han åt bra även idag, somnade snabbt på vilan och sov från 11.45 till 13, sen hann de leka lite innan jag kom😊

Känns så otroligt skönt att det går bättre och bättre för varje dag, nu slipper jag klumpen i magen och stressen över att det inte ska fungera❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?