Ikväll var det föräldrar möte på Ekot AB. 
Vi fick lite information om hur de ska visar utveckla genom att använda både tack och ack metoderna, det är olika sätt att öva på tal genom bilder och täcken.
Vi fick diskutera hur vi vill att de ska få oss att känna oss mer delaktiga som föräldrar i våra barns dagar på förskolan.
Vi fick även veta att de kommer starta dagarna tidigare för att hinna med aktiviteterna.

Det var intressant att prata med föräldrar som haft barn på Ekot en längre tid, de berättade om hur det var förut och hur det blivit bättre nu.
Efter mötet stannade jag för att berätta att Ricki hade vinkat hejdå till förskolan när vi gick hem och de berättade hur mycket bättre det går nu och att vi kan förlänga hans dagar snart😁
Ena av Rickis fröknar är också gravid så vi pratade lite om det och hur de sett mig i parken idag när de gick till biblioteket, de hade då gått en liten omväg för Rickis skull och jag hade ju skyndat mig där ifrån😂
Jag vet inte vad som fick bilden att bli så gul😶
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?