Idag trädde det nya schemat i kraft på Ekot, Ricki börjar alltså 8.30 istället för 9.00
När vi kom fram till förskolan så var de i full fart att klä på alla barn som kommit tidigare, så det var bara att dra på Ricki gallonkläder eftersom att det regnade lite ute.

Jag fick ringa senare och dubbel kolla när jag skulle hämta honom, eftersom jag glömde att fråga innan jag gick.
11.20 hämtade jag honom, de hade så gott som ätit klart och Ricki var ledsen.
Ångesten välde över mig som en våg...
Men när jag kom in i deras egna matrum så berättade fröknarna att han hade ätit upp allt och var ledsen för att han inte fick gå❤
Han hade även varit med och gjort rörelser till alla sånger som de sjunger innan maten och när de sjöng bamse spindeln ute, så hade han tyckt att stampandet var extra kul!

Peppar peppar att detta håller i sig!🤞
Imorgon ska jag testa att låta honom sova kvar❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?