Idag mår jag något bättre i kroppen men sämre i själen..
Så fort jag vill göra något kul eller verkligen ser fram emot något, så skiter det sig.

Min mor gav oss en resa till Ullared i bröllopspresent och jag har verkligen sett fram om detta, r jag fyllde år så önskade jag mig vara pengar inför resan.
Dessa pengar fick jag lägga ut förra månaden för att vi skulle överleva och då lovade Pim att han skulle betala tillbaka, eftersom det dels var hans fortkörningsböter som ställde till det.
Nu strular det med hans lön från förra företaget och han har alltså endast fått ut den lilla semester ersättning som han sparat ihop och lönen kommer nästa månad.
Vi åker till Ullared nu i helgen, bussen redan bokad och betald...

Jag såg verkligen fram emot att gå åka på Tundlaheim, en sista gång innan Mikey kommer och jag antagligen aldrig kommer få tid till lajv igen.
Men nu åker Pim på jouren den veckan och jag står utan barnvakt och skjuts...

Räcker det inte med att min dröm om jobb inom försvaret sket sig och att min lycka över att ha gått ner i vikt försvann på några sekunder?
Varför får jag aldrig känna en kort stund lycka?💔
Anonym

varför kan du inte jobba i försvaret?

Svar: För att jag är väldigt gravid atm 😉
Bea

Anonym

ja men planerna är ju inte slut pga det! du har ett helt liv på dig 😊

Svar: Jo men jag får börja om med träningen från noll och med två barn dom jag tar hand om till 90% själv så blir det inte mycket ork eller tid för träning.
Helgerna har mannen bokat upp för att repa med sitt band, så jag sitter fast hemma, dessutom är det inte säkert att gmu finns kvar i framtide eftersom värnplikten är tillbaka 😕
Bea

heartcollide.blogg.se
( http://heartcollide.blogg.se/ )

kan du inte göra värnplikten då? är det någon skillnad på gmu och värnplikten?😊 kan du inte berätta för din man att det verkligen är en dröm du har, så kanske han kan ta barnen oftare? kram❤️

Svar: Nej jag är för gammal för värnplikten, är en stor skillnad på värnplikt och gmu, gmu är frivilligt och det leder dig en på jobb inom försvarsmakten 😊
Han vet det, men eftersom han jobbar sent så hinner jag bli trött innan han kommer hem och hans dröm är att komma någon vart med bandet 😕
Bea

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?