Ännu ett besök till BM, men känns fortfarande ovärt att gå dit.
Man stressar dit med Ricki och smärtor i hela kroppen, bara för att de ska kolla mitt blodtryck, mäta magen och lyssna på Mikeys hjärta.
Hjärtat kollades ju ändå på RUL i fredags och med tanke på alla RUL som jag går på så ser jag redan där att Mikey växer som han ska.

Är så sabls trött på att vara gravid nu😭
Denna graviditet är 100 gånger värre än förra, jag kan inte sitta utan att få in och svårt att andas.
Jag har konstant ont, mår illa och har huvudvärk.
Magen tar i allt hela tiden och så fort jag böjer mig ner eller bara reser mig upp, riskerar jag att kräkas🤮
Mikey är ALDRIG stilla och gör illa mig hela tiden...
Dessutom har mitt självförtroende hamnat i botten och jag får regelbundet mail om jobb, utbildningar och gmu...det är som en fet smäll i ansiktet😓
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?