Idag har jag ändå varit ganska produktiv.
Jag har diskat, tvättat, frostat ur frysen, ätit upp de frysta hallonen😇, ringt Sura kommun, mejlat med försvarsmakten, pratat med en från Hemvärnet över telefon, stört min bror med fleeeera frågor och bett mamma skriva ut papper, så att jag kan ansöka om förskoleplats åt Mikey😅

Som det ser ut nu så planerar jag att göra Gu-f och sedan blir sjukvårdare i Hemvärnet, för att sen göra GMU och på så sätt få en bredare utbildning och kompetens.
Jag hade tänkt göra GMU först för att slippa Gu-f, men den måste tydligen ändå göras.
Planen är ett Mikey ska börja förskolan när han blivit 1 år, eventuellt så får han börja nästa år och sedan söker jag Gu-f.

Nu ska inga fler käppar i hjulen få stoppa mig att nå mitt mål och min dröm, att få jobba inom det militära!

Min bror Christian
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?