I vår startar ett nytt lajv, Skymningssagor heter det och drivs bla av min vän Peter.
Så nu har jag tagit tillfället i akt och ställt minst 1000 frågor och kommer vara Schamanen Aquiel(för övrigt namnet på Söndagens demon) och hon har hamnat i klorna på Nekromantikern Bultugg(Pim).
Schamanen går i vanliga fall den ljusa vägen, men nu går Aquiel den mörka och hjälper Bultugg i hans onskheter😈

Jag har redan börjat planera kläder, återanvändning ftw!
Skallen som jag fick av bla Peter, kommer användas och jag ska köpa två skäror av en vän😁

Jag har ALLTID velat spela en magi roll, men på Eleria har jag uppfattat det som extremt svårt, man får ingen info eller hjälp av att och andra spelare är för hemlighetsfulla...
Men nu vet jag så gott som allt och det verkar inte allt för svårt att "levla"😄
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?