Idag har jag varit helt slut mentalt, jag har varit så otroligt trött och tippluren med barnen hjälpte inte heller + kaffet var slut😴
Men efter ett samtal med Pim så lättade det en hel del och allt kändes lättare.

Jag städade Rickis rum, som fått agera förvaringsrum. 
Granen låg till exempel där och massa andra jul grejer.
Nu har jag ställt in hans växa säng som får agera tron, tills han är redo för en ny säng och självklart hittade jag massor av bra att ha grejor, framförallt till lajv 😉

Jag glömde helt bort tiden och när vi gick ner så var Ricki hungrig, precis när jag käkat klart så kom Pim hem.
Han hade stannat kvar på jobbet ett tag för att umgås med en kollega.

Dessa godingar kom idag, hela vägen från Finland🇫🇮
De symboliserar min farmor eftersom hon födde upp travare och älskade färgen blå💙
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?