Nog för att Ricki kan vara gnällig när han är sjuk, men det här tar priset!🏆

Igår dög inte hans mat, men han åt min och vi åt samma mat.
I dag ville han inte äta och det är förståeligt, men han hindrar även mig att äta, han fick inte sitta i mitt knä när jag åt och då skrek han konstant tills jag var klar.

Sen höll han på att somna i mitt knä, så jag lyfter upp honom och går mot övervåningen, han blir ledsen men lugnar sig.
När jag väl lägger honom i sängen och lägger mig bredvid, så blir han hysterisk och skriker tills han kräks...
Efter att jag har städat upp och klätt av honom, så klättrar han själv upp i sängen och somnar🤦‍♀️

Jag får knappt titta på eller prata med Mikey.
Jag vet att Ricki behöver mig extra mycket, men Mikey behöver mig också och jag slits verkligen åt två håll och när Ricki då kräks så blir det ännu mer.
Jag måste städa och gå ner i tvättstugan, vilket tar onödig tid från barnen😞
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?