Inte nog med att magsjukan härjar, men nu har de fått in halsfluss på förskolan😱
Pim höll med mig när jag sa att Ricki hålls hemma om situationen inte blivit bättre på Tisdag...

Idag tog vi  en promenad till centrum för att posta Mikeys ansökan om förskoleplats och Ricki gick hela vägen!
Sen gick vi till Direkten för att hämta ett paket, en klänning från H&M.
Den blev grymt bra till mina andra lajv kläder, enkel, brun och så snygg. 
Ska sy fast lite detaljer så att den ser lite mer vikinga aktigt ut och jag som försökt undvika vikinga tema på lajv🙈

Mina färgpennor som jag beställde i förrgår kom i brevlådan också, nu väntar jag bara på min nya målarbok med Harry Potter tema😍

Min mamma handlade inte bara åt oss idag, som hon gör varje fredag, hon köpte även ett par örhängen till mig😄
Ett par blåa travhästar🐎
För mig kommer de symboliserar farmor och farfar, de födde upp travare och blått var farmors absoluta favoritfärg💙

Farmor och farfar är även med oss i köket.
Skeppet har farfar gjort och underläggen låg alltid framme på Bolunda❤



Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?