Malti min stjärna, idag åkte du hem med en barnfamilj som bor på landet. Där får du det bra.

När du kom till oss var du inte en hund, du var en rädd varelse.
Koppel förstod du dig inte på, äta ur en matskål gick inte, lek vad var det? och hur fungerade egentligen svansen?
Vi fick knappt röra dig den först dagen, du var och är fortfarande rädd för allt. Vi lärde upp dig att vara en hund.
Jag tränade dig i skogen, vi hoppa, vi sprang och vi klättrade.
En dag tog vi det stora steget att springa upp för en liten bärgsvägg, Disney och Tofi kom upp utan problem, men de var ju vana. När du nästan var uppe fastna du, jag knuffade på och grabbarna voffade åt dig. När du kom upp så fick du en buff av Tofi och du såg så stolt ut.
Min lilla palt, du stal alltid min stol och tittade oskyldigt på mig.
Min ängel...Min stjärna...Min Malti palten♡
Fortsätta charma tikarna din snygging och glöm aldrig att vifta på svansen!

 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?