Ricki sov oroligt i natt, det är andra natten i rad nu, men han somnade meklan mig och Pim på morgonen och när Pim gick upp så lyckades jag övertala honom att sova lite till.
MEN! Stax efter att Pim hade åkt till jobbet så kom världens åskskur, det regnade massor och smällarna kom nästan lika snabbt som blixtarna.
Ace smög upp till oss, trotts att han inte brukar reagera på smällar och Ricki sov lugnt vidare❤

Klockan 9 infann vi oss på förskolan och runt 10 fick jag veta att jag skulle lämna Ricki där och hämta honom 11.30
Lite små chockad gick jag hem utan min lilla grabb, han som var lite små grinig pga för lite sömn...
Klockan 11.30 hämtade jag honom och när han såg mig blev han lite ledsen, men så fort han kom upp i min famn så blev han glad och pekade på allt möjligt och sa "där".
Han hade ätit bra, vilket var väldigt skönt att höra eftersom han åt dåligt igår.
Han somnade fort i vagnen på vägen hem och nu ska vi vial upp oss inför nästa vecka😄
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?