Idag kom Pims mamma över lite spontant för att fika, dessutom fick Ricki en liten raggarväst som han självklart passade super bra i😍
Nu ska vi bara köpa ett Valiant tygmärke att sy på.
Medans vi fikade kom ett mindre åskväder över oss(tur man har tak på verandan) och det var sååå mysigt!
Jupp, valen hamnade också på bild.
Ewa åkte hem efter cirka två timmar, men precis innan så kom min mamma, som jag skulle mött upp vid bussen för att ta emot lite grejer, jag hade ju självklart glömt bort tiden och lämnat mobilen inne...
Men Ewa var en riktigt stjärna och skjutsade hem min mamma😄
Ricki passade på att springa runt med sin gräsklippare inne o huset och sedan lyxade vi till det med pizza!
Sen var Ricki en utslagen liten raggare❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?