Det gick bra för Ricki på förskolan igår, dock var han inte så förtjust i maten, men han somnade i vagnen ute på ca 2 sekunder enligt fröknarna 😊
Jag fick dessutom denna bild skickad till mig❤
 
Kvällen var dock betydligt värre för min del...
Vi käkade och allt var bra, men efter en stund började jag må riktigt jäkla illa och sen fick jag jätte ont i magen.
Så jag bestämde mig för att lägga mig och tog med mig Ricki som gnuggade ögonen.
När vi väl kom upp till sängen så kände jag hur hela kroppen började skaka och självklart ville Ricki leka, men med lite övertalning la han sig ner och precis när han håller på att somna, då är klockan typ 21, så knackar det på dörren!
Pim öppnar och utbyter några ord, men tror att Ace hjälpte till att skrämm iväg den som knackat.
Pim kommer upp och förklarar att det var en hjälporganisation för barn och så tog han Ricki som blev super glad och pigg av att se pappa.
Han frågade hur jag mådd och jag förklarade, han kände då på min panna och säger att jag är jätte varm, men jag kände mig inte speciellt varm😞
Han vill att jag säger till om vi ska åka in och att han ska höra av sig till jobbet så att han kan vara hemma imorgon.
 
Han hade fortfarande inte fått svar från jobbet nu på morgonen och då ringde och messade han ändå.
Nu mår jag bättre, lite ont i magen bara, men om jag inte hade gjort det då?
 
Idag får det bli till att ta igen sömnen som inte var med mig inatt...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?