1. Jag heter Margareta och Karin i andra namn
  2. Min farmor och farfar var uppfödare av travhästar och födde bland annat upp Arnies Super Girl och Giant Superman
  3. Jag kan vara otroligt elak
  4. Jag ångrar min utbildning
  5. Min största önskan är att få ett jobb
  6. Jag hade innan Ricki inga planer på att leva längre än till 30
  7. Jag tänker negativt om alla
  8. Jag är fördomsfull
  9. Jag är tidspessimist
  10. Jag skjuter gärna undan mina problem
  11. Jag har så dåligt minne så jag glömmer vad jag gjort efter halva dagen
  12. Jag är långsint om någon är elak mot min familj
  13. Jag har ofta fått agera försvar inom familjens olika bråk
  14. Jag stör mig så otroligt på folk som tuggar högt, så jag har fått gå i terapi för det
  15. Jag tycker till viss del att kvinnor har för mycket rättigheter i dagens samhälle
  16. Jag hatar politik
  17. Jag vill ha tillbaka monarkin
  18. Jag har åkt i baksätet av en polisbil
  19. Jag har fått alkoholförgiftning
  20. Jag har lätt för att starta bråk
  21. Jag hatar människor (speciellt de med djur)
  22. Jag har svårt för okändas barn
  23. Jag tycker att barn idag är bortskämda och borde skickas till militärläger i unga åldrar
  24. Jag tycker att halal borde förbjudas
  25. Jag tycker att djurslakt borde drastiskt dras ned så att vi köper mindre kött
  26. Jag tror att fler skulle bli vegetarianer om den vegetariska maten var billigare och kom i större portioner
  27. Jag är starkt emot rovdjursjakt men för vanlig jakt
  28. Mitt dröm yrke är väktare
  29. Jag har alltid velat göra militärtjänst
  30. Jag har mått så psykist dåligt att jag hört röster
  31. Jag kan bara Svenska och Engelska
  32. Jag sover dåligt i alla sängar och bra på alla soffor
  33. Jag hatar min kropp efter graviditeten
  34. Jag har aldrig velat ha ett normalt bröllop
  35. Mitt självförtroende är falskt
  36. Jag tycker att vi kan ta bort alla skjutvapen och gå tillbaka till svärd, det är mer sportsligt
  37. Jag är rädd för valhajar och brugdar
  38. Jag är aldrig rädd när jag går ute ensam i mörkret, oavsett vart jag är
  39. Jag har haft ett självskadebeteende
  40. Jag har fortfarande problem med mina ätstörningar som kom när jag var 13
  41. Jag är stämplad som alkolist
  42. Jag har egentligen aldrig velat ha barn förns jag blev oplanerat gravid
  43. Jag accepterade inte min graviditet förns efter ultaljudet i vecka 20
  44. Jag hade aldrig några rikitga känslor för Ricki innan han föddes
  45. Min svaghet och styrka är Ricki
  46. Jag är mer än halvblind på högeröga
  47. Jag är opererad för skelning
  48. Jag har fått en spricka i handen efter att slag på en stolpe
  49. Jag har släpats efter en häst
  50. Jag ahr nästan fått mitt ben krossat av en häst
  51. Jag är rädd för stora getter
  52. Får skrämmer mig
  53. Jag ör mörkrädd
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?