Helgen var ganska lugn, Jocke åkte hit från Karlstad och blev här hela helgen.
Vi har käkat gott, badat och glott på film.
Han fick dessutom köra Plymouthen en hel del och jag misstänker att han tyckte att det var kul😉
Ricki har busat massor med sin gudfar💗
 
Idag fick jag och Ricki skjuts in till Västerås av Pim, vi käkade frukost hos min mor och sedan följde hon med oss till sjukhuset. 
Jag pratade med en läkare och fick se på kurvan att Ricki både vuxit och gått upp i vikt, han ligger fortfarande under kurvan men det går uppåt❤
Så något rätt måste vi ju göra och det känns verkligen bra!
En del prover togs och nu inväntar vi svar.
Det tidigare provet på sköldkörteln låg på 8 och det är lite högt, så nu får vi se vad detta prover säger.
Efter besöket handlade vi och åkte åt varsitt håll, nu har Ricki fått klämmisar och jag har käkat pasta med lax och spenat😍
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?