Igår var vi till bvc för rutin kontroll, vi pratade en hel del då jag inte mår så bra.
Så nu blir det lite extra koll på att jag inte utvecklar förlossnings depression...

Mikey har inte ätit som han ska och jag har verkligen kämpat, men det är som att han inte förstår.
Barnmorskan fick se hur han beter sig och skickade med en burk Althera, så att jag kan ge honom ersättning om jag känner att jag verkligen inte klarar amningen.
Det har redan blivit två omgångar ersättning, han strular och jag får panik😓
Anledning till att vi fick Althera är för att han har fått massor av utslag och de påminner om de som Ricki fick i början av sin mp allergi + att han verkar ha ont i magen.
Så jag får åter igen gå på en strikt mp fri diet.

Mikey har inte gått ber de dör 10% ÄN, så vi kämpar på och han växer på som han ska.
Så helt värdelös känner jag mig inte.

Jag har en del känslor att tacklas med, men bvc hjälper mig och påminner än en gång om att de har en psykolog som jag gärna får träffa.
Men bara stunden igår har hjälpt massor❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?