Idag var det dags för ett nytt besök hos min BM och idag fick jag äntligen tillbaka min original BM!
Ricki fick följa med, men imorgon skickar jag honom till förskolan, det behöver både han och jag😆

Besöket gick bra, jag vägde mig och väger nu 67.8 kg😓
Ordentliga prover togs och nu ligger mina järnvärden på 129.
Jag har gått från 120 till 92 till 129😅
Nu när hon mätte så hamnade jag på kurvan igen, men de mätte väldigt olika så jag litar mest på RUL och de har ju alla sett bra ut.
Mikeys hjärta lyssnade på och hon kände om han fixerat sig än, han ligger med huvudet neråt men är inte fixerad.
Önskemål inför förlossningen skrevs in i datorn, vi pratade amning och hon var fullt förstående till att jag inte vill amma men kan tänka mig att pumpa😊
På fredag är det dags för RUL igen, då får min mor agera barnvakt igen❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?