I lördags klockan 01.30 gick bussen mot Ullared och då sov Ricki och Ace hos min mor sedan länge😊
Nyttig frukost 

Det blev en paus på Rasta i Ödeshög, Pim slängde i sig en burgare och jag tog ett wienerbröd och en smoothie.
Runt 08.20 var vi framme och vi var så gott som först på plats.
Men alltså wow, allt kändes som en stor röra där inne och vart eftersom varuhuset fylldes så vart det kaos!
Vagnar blev stulna, man blev påkörd och folk ställde vagnar mitt i vägen för att gå och titta på något...

Men vi lyckades hitta en del grejer ändå.
Barn avdelningen var första anhalten, kläder till både Ricki och Mikey hamnade i vagnen.
En overall hittades och det var typ det enda som jag visste att jag skulle köpa.

De hade ju självklart en baby avdelning och där hittade jag bla ett babyneste till Mikey och annat bra att ha👶

Bredvid baby avdelning så fanns leksaker och där hittade vi julklappar till Ricki, Alva och Penny🎅
Alva och Pennys Julklappar lägger jag inte upp😉

Vi hittade även två filmer till Ricki, förhoppningsvis gillar han dom😘

Djur avdelningen var vi ju tvungna att spana in och självklart hittade vi grejer.
10kg hundmat för 130kr säger man inte nej till, två nya skålar som inte repar upp parketten ville Pim gärna köpa, ett nytt koppel, ett extremt stort ben och plockgodis🐶🐕

De hade ju även en säsongs avdelning Och istället för att köpa massa grejer inför julen så hittade vi saker för Halloween🎃
Ljusen är mina, stora skelettet sitter nu i Phlyman, två skelett hänger i vardera bil, sminket och blodet är till Pim💀☠👻

Jag hittade bra att ha grejer till mig själv också😉


Vi åkte hem runt 17 och var hemma 00.30
Sarah
( http://CheerSarah.devote.se )

Det är så roligt att shoppa på Ullared :)

Svar: Det är ju det 😁
Bea

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?