Vid 09 tiden hämtade jag nycklarna till lokalen och fick diverse instruktioner.
Hoppas att jag kommer ihåg allt🙈

På vägen hem stannade jag vid Direkten och hämtade ett ett paket, Rickis födelsedags presenter🎁
Och sen gick jag hem för att byta vagn, barnen fick lite mellis och sedan skyndade vi iväg till bussen.
Mamma mötte oss på Erikslund, hon hade sin sulky med sig så att Ricki fick åka i den och sedan gick vi till shoppingcentret.

Vi gick först till H&M för mamma skulle kolla efter en gördel, jag hittade två bh's på rea och lyckades även tappa bort min keps🤦‍♀️
Den hittades dock av min mor efter en stund❤
Jag och barnen fikade lite medans mamma fortsatte sin jakt på en gördel inne på Lindex.
När hon hittat en så gick vi till TGR bara för att och jag kom ut med lite grejer😇

Sist gick vi till citygross och medans jag fixade mat åt Mikey så köpte mamma en blomma åt Mikey till dopet.
Sen handlade vi lite saft, ägg och annat gott.

Mamma följde oss till bussen och väntade med oss i 45 min tills bussen äntligen kom.
Medan vi väntade så plockade Ricki blommor till mig😍🌼


Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?