Igår startade jag dagen med att starta tvättmaskin och torktumlare, barnen fick frukost och sedan drog jag igång med bakning.
Jag bakar aldrig och har aldrig gillat att baka heller, men nu behövde Ricki fika till sin kusins födelsedags firande🧁
En omgång muffins Och två omgångar sockerkaka, så första omgången inte blev speciellt bra.

Medans första sockerkakan stod i ugnen så fixade jag frukost åt Pim, han fick mackor, kaffe och en muffin, sen serverade jag honom detta på sängen.
~Det är det lilla som gör ett förhållande~

Efter kaffe intag så slog jag in Pennys paket🎁

Ca en timme innan vi skulle åka till stan så ringer Pims mobil och han fick självklart ett jobb😒
Ingen av oss hade klätt oss, skötväskan var inte packad och jag hade inte sminkat mig...
Men men, Pim körde oss till Elin och allt gick bra tillslut.

Pim kom tillbaka lite sent, men var med till present öppningen❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?