IgĂ„r firade Pim och mamma min födelsedag, Ă€ven fast jag fyller pĂ„ Söndag.

Jag och grabbarna var hos mamma under dagen och passade pĂ„ att handla fika pĂ„ stan nĂ€r mamma skulle fixa en biljett för en bĂ„ttur.
DĂ„ sĂ„g vi denna skönhet 😍

Sen handlade vi pÄ Dollarstore och Lidl.
Ace fick bla ett nytt halsband och koppel frĂ„n Dollarstore🐕
Han vet av det förra kopplet och halsbandet har blivit sÄ slitet, sÄ nu blev det rött halsband med rött koppel.

NĂ€r Pim hade slutat sĂ„ fikade vi och jag fick min present frĂ„n mamma, en saccosĂ€ck med ryggstöd😍
SĂ„Ă„Ă„ perfekt nĂ€r jag ska spela tv spel, nu kommer jag se sorlet och sitta bekvĂ€mt❀

Sen tog Pim med mig till Erikslund och dÀr fick jag vÀlja precis vad jag ville.
Först kollade jag lite pĂ„ Gamestop och sen gick vi till RitualsđŸ„°
Jag valde ut ett stort prestenpaket!
Body cream, shower foam, fragrance sticks och body scrub frÄn den mörkröda kollektionen.
Jag fick dessutom en hudkrĂ€m och foamin shower gell frĂ„n den vita kollektionen som gĂ„va för att vi handlade över ett visst pris + att jag blev medlem och fick hĂ„r och kropp parfymđŸ„°
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar hÀr:

Kom ihÄg mig?