Idag var Ricki ledig från förskolan och tur var det!
Magsjukan kom nämligen dit idag😓

Klockan 9 blev vi hämtade av min far och skjutsade till sjukhuset, där fick vi träffa en ny Dietist och hon var mycket bättre än den förra.
Inget dömmande mot mig, hon gav mig super bra info, massor av papper, recept(till och med en kokbok) och vi kommer få special mat hem kört till dörren inom 2-3 vardagar😍
Jag har legat vaken om nätterna med ångest över hur jag ska få fram mat som Ricki tål.
På Willys i Surahammar har de bara glutenpasta gjort på bönor och bönor är besläktade med soja🙁

Förhoppningsvis försvinner allergin mot Havre snart, det var ett sådant litet utslag på provet så efter 6 månader utan havre så ska vi provocera och se om han reagerar🌾

Efter sjukhuset så bjöd pappa på thaimat🍜😍

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?