Medans jag var borta så glömde Pim och Jocke att kolla brevlådan, fullt förståeligt när de tog hand om två barn helt själva, för första gången och de kom ändå ihåg sophämtningen. 
Min bok hade tydligen kommit, så det var ju en trevlig överraskning att komma hem till😍

På Måndagen var Jocke barnvakt så att jag och Pim kunde umgås lite.
Vi packade picknickfillt, muggar, kaffe och Pim hade köpt fika❤
Vi köpte Vegetariska burgare på Max och åkte mot Tidö.
Vi satte oss under en stor ek och njöt, pratade och skrattade❤
Även om det kom hagel så var det mysigt, vi såg en hjort med två söta ungar och två ensamma vuxna🦌

Innan vi åkte hem så smet vi in hos Giant Superman.
Det känns lite som att han ger mig en stark koppling till farmor + att jag bar en tröja från henne, min nya favorit❤


Det fanns även ett gäng dräktiga ston som var super mysiga, en fux som inte visste om han ville gosa eller tugga på oss och så världens sötaste föl, fött 4/4 och mamman var sååå duktig❤

En försiktig men nyfiken sötnos😍



Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?