I måndags drog jag på lajv.
Emma hämtade mig och vi fyllde bilen med grejer, handlade massor på Willys och hade det riktigt trevlig i bilen till Finnstigen.
På plats så agerade jag funktionär, drack en öl första kvällen och sov i Niklas rum, vårat tält var inte uppe så det blev lite frågetecken ang sovplats.
Solen brassade på Måndag till Tisdag, Onsdag till Söndag var det antingen regn, blåst, hagel eller snöstorm😅
Lajvet var grymt bra, jag vandrade som Schaman och det var så häftigt!
Pim kom på Fredagen och vandrade som Nekromantiker på kvällen, även hans lajvsug tändes😍

Även om jag älskar mina barn mer än något, så var det skönt att komma bort och vi kunde fokusera på varandra.
En väninna som har barn på Rickis förskola blev nästan lite avundsjuk på min "semester"😉
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?