Igår va 18.15 satt jag under nålen. 
Denna gången satt jag med mobilen och det hjälpte faktiskt not smärtan.
Sen tror Pim att jag har blivit tåligare efter två förlossningar😁
Rigo trodde inte att jag skulle orka sitta hela tiden utan minst en paus, så han blev imponerad.

Jag blev galet nöjd!
Den symboliserar Pim, men det är inte lika uppenbart som om jag hade skrivit hans namn.
Som vanligt gav jag Rigo lite fria tyglar och resultatet är bara wow!
Det är en snygg gadd med en mening❤

Pim gjorde också en gadd, som jag fick stå modell åt😇
Det syns inte att det är jag om man inte vet om det och han är minst lika nöjd!
De tog dock en paus innan de gjorde det sista, inte för att han hade ont, men för att de båda behövde sträcka på sig lite.

Mikey var med oss till studion och han skötte sig super bra, lite små gnällig men det är ju normalt❤
Ricki fick vara hos min pappa och Cissi, för det skulle aldrig gå att ha honom stilla i studion så länge och han skulle antagligen slita i mig när jag satt under nålen...
Han hade det super bra, dom tittade på katten (hon är skygg och Ricki respekterar det), dom var i lekparken, han fick plaska med vatten i diskhon och han käkade mat.
När vi hämtade honom såsov han sött i soffan❤


Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?