Vi valde att åka till gravarna redan på Fredagen och tända ljus, vi började i Ramnäs där Pims mormor och morfar ligger, de brann redan några ljus 💕
Bredvid deras plats finns en barngrav och det stod inte ett enda ljus där, så jag tände ett ❤️
Mikey klappade på Pims morföräldrars sten och såg sedan "Boo" bakom oss, han var super glad och nyfiken, Ricki frös mest 🥰

Sen åkte vi till Kolbäck där en sten för mina farföräldrar står, jag la ut lite blå rosenblad och tände ett ljus💙
Det var så jobbigt, det var konstigt att benen inte gav vika... 
Mikey klappade även på deras sten och var super glad 🥰

Till sist åkte vi till Badelunda där min mormor ligger tillsammans med sina föräldrar och syster 💕
Barnen hade somnat så jag gick själv. 
Även mormor fick lite blåa rosenblad, rosor var ände en av hennes favoriter🌹
Det var redan några ljus tända och fina rosor planterade.
Jag pratade en del och ett par tårar föll även denna gång... 
Vi köpte ingen pumpa så Pim tog ett äpple 🎃
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?