Igår kom min mamma hem till vår sjukstuga, hon hade handlat lite saker till oss i veckan och eftersom Pim jobbade sent in på natten i fredags och sedan blev sjuk med resten av oss, så kunde vi inte hämta grejerna hos henne.
Hon hade köpt tvål, värktabletter, nässpray till barnen, fika, pyssel, en växt och mat 🥰
Dessutom gav hon mig två alster i betong, en kanin som hon målat som vår gamla kanin Rune och en tallrik 🐇

Vi har ett luftintag precis över fönstret i sovrummet och där under har Mikeys spjälsäng stått, nu tröttnade jag och flyttade den. 
Så vi har mer plats och Mikey slipper bli sjukare än vad han redan är 👌
Dessutom kan jag nu dekorera i fönstret, så min rosmarin, kaninen och min nya växt fick äran 🥰

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?