Spelar Shadow Of Mordor och myser med Zuky.
Lite svårt att spela bara när han ska buffa och klättra på mig <3

Jag hade Shadoe Of Mordor tidigare, köpte det när var nytt på marknaden men det blev stulet under en fest och varken Pim eller jag har velat lägga pengar på det då det kommit ut nya intressanta spel.
Men i Onsdags efter att vi hade hämtat katten så åkte han ut till GameStop och bytte in lite spel, ha kom hem med Shadow Of Mordor för att överraska mig + godis <3
Jag har haft lite svårt att minnas hur man spelar men det går bättre och bättre.

Shadow Of Mordor är något alla borde pröva!
Det är lite knepigt och man måste smyga en hel del men när man kommer upp i högre lvl så klarar man nästan vad som helst!
Storyn är underhållande, spänning och en del komedi från Orcherna.
Man spelar som Talion som är en ranger, han är inte död men heller inte levande som jag förstått det.
Vill inte avslöja för mycket för amn får veta allt i storyn ;)

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?