Idag är en otroligt speciell dag.
Idag för 4 år sedan hade jag och Pim dejtat ett tag, jag hade bott hos honom och spenderat dagar och nätter med honom.
Idag för 4 år sedan gick jag på en promenad och fick ett sms av Pim där han frågade om det inte var dags att ändra status på fb?
Jag hade inte vågat fråga om vi faktiskt var tillsammans, båda kom nydligen från långa förhållanden som tagit slut på mindre trevliga vis.
Båda var sårade, oroliga och försiktiga, vi trivdes i varandras sällskap och det bara blev så att vi umgicks mycket, att jag bodde hos honom var för att jag bråkade med min mor och han erbjöd mig en plats hemma hos honom♡
Jag återbetalade lite genom att sköta lägenheten, laga mat och vara hundvakt.
Han jobbade natt så han orkade inte göra så mycket, hans mamma bodde med sin nya och hundarna var bara trevligt sällskap om nätterna.
 
Pim har dragit med mig på otroliga äventyr, åka fyrhjuling i solnedgången, i åskväder och en gång utan lykta.
Vi har ägt en Evo som båda saknar otroligt mycket! 
 
Vi har gått igenom smärtan att mista två älskade katter♡
Vi har kämpat oss igenom ett helvete, bråk med hyresvärden, Pim fick sparken från jobbet, osäkerhet att kunna bo kvar i lägenheten, jag har haft min allergi, depressioner, Pim gick in i väggen, en förlorad vän, bilen gick sönder dagen innan vi skulle till BB osv...
Men vi har haft otroliga härliga stunder också! 
Vi flyttades till hus, slipper äntligen idioten till hyresvärd, random bilturer till random platser, suttit ute i skogen och lyssnat efter djur, bröllop, dop och den största händelsen i vårat liv som gjort att perfekt, Ricki♡
 
Jag har efter 4 år med min drömkille, flyttat till hus, fått världens finaste son och nästa år gifter vi oss!♡♡♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?