Mitt paket från EMP som Jocke beställde har kommit!
Jag kan dock inte hämta ut det eftersom jag inte har någon giltig legitimation, så jävla surt.
Och det blir inte bättre när  an får veta att man måste betala 400 kr för ett nytt!
Det blev alltså stulet och då straffas JAG medans förövaren kommer undan med både pengar och en dyr plånbok som inte går att få tag i längre...
Jävla skit samhälle.
Dessutom vill skatteverket och Swedbank att jag ska visa upp GILTIG legitimation för att få ut ett nytt, hur fan tänkte dom där?
Inte undra på att man gav upp på politiken för länge sedan med detta snedvridna samhälle!
 
Meeeen efter mycket stress och irritation har jag löst det. 
EMP skrev över paketet på Pim så att han kan hämta ut det.
På måndag åker vi till Polisen i Västerås och FÖRHFÖRHOPPNINGSVIS kan de hjälpa mig att ordna ett nytt.
 
Man är seriöst helt jävla handikappad utan legitimation.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?