Vi har stopp i avloppet hemma...
Pim försöker få tag i cheferna på jobbet så att han kan få låna en spolbil, i värsta fall får vi inte hjälp förns imorgon.
Så jag valde igår att åka hem till min mor, Pim var ju självklart också välkommen men han valde att stanna hemma, blir lugnast så för djuren egentligen♡
 
Mamma har som tur är en resesäng till Ricki och den sov han gott i, han var nog lite trött efter att första ha träffat Pims morbror med fru, sedan morfar med sambo (de skjutsade mig och Ricki till Västerås) och sedan träffade han ju såklart mormor.
Mycket på en dag♡
 
Både jag och Pim håller med om att det känns både konstigt och jobbigt, nästan som om vi skulle ha bråkat och jag tagit Ricki och stuckit...
Djuren blev oroliga och stackars Ace letade efter både mig och Ricki.
Men förhoppningsvis får vi snart komma hem♡
På måndag ska ju jag och Ricki på föräldrargupp i Sura!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?