Idag har jag hunnit en hel del måsten.
Jag har suttit i så långa telefonköer så det finns inte, men nu är det mesta fixat.
Försäkringskassan och Skatteverket har jag talat med idag.
Jag har dessutom tvättat en del, letat fram några klänningar och rakat benen!
Fick nämligen bli en promenad i klänning med Ricki♡
Vi passade på att köpa kattmat och diskmedel på vår promenad, promenader är nästan ända sättet att svalka Ricki på.
En från avdelning 69 ringde också och sa att jag kunde hämta min mjölk som var över om jag ville, det var inte tillräckligt för att donera nämligen.
 
Och nu ikväll var vi hemma hos Johan och Matilda där det bjöds på jordgubbar!
Det var riktigt trevligt!
Ricki har varit lite gnällig hela dagen men han somnade en stund i min famn hemma hos dom.
När de skulle åka och träna så åkte vi först och hämtade mjölken och sedan köpte vi mat till oss.
 
Nu sitter vi hemma, alla är mätta och Ricki testar sin nattlampa som han fått av faster Elin, "farbror" Pär och kusinerna Alva o Penny.
Han tittar så förundrat på färgerna i taket och har svårt att hålla sig vaken♡
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?