Inatt blev det inte mycket sömn!
Ricki vaknade och var såååå pigg, han låg i sitt näste och jollrade för fullt♡
Sen blev han trött och ledsen, men ville inte sova.
När jag äntligen fick honom att somna efter ca 1 timmes försök så ringer Pims sabla klocka och väcker Ricki!
Jag var så arg och så trött...
Självklart fick Pim höra både det ena och det andra, för han förstår inte att mitt jobb aldrig tar slut.
Han har sina lediga helger med sovmorgon, jag väcks varje natt, vardag som helg, får gå upp tidigt, vardag som helg och inte får jag nå cash för jobbet som aldrig tar slut.
Han tror att någon timmes avlastning är tillräckligt på helgerna, för sömn behöver jag ju tydligen inte...
 
Vi somnade på soffan och sov från ca 6 till 8, nu är klockan snart 11 och lillen sover igen♡
Ace och jag har käkat frulle, idag fick han endast lite torrfoder, lite lever snittar, äpplen (från vår trädgård) och korv. Lycklig hund♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?