Idag ska vi på begravning igen...
Inte långt efter att min farfar gick bort så skulle min farmor in på en rutin operation, för att vidga blodkärl, det hade o göra med hennes njure som bara hade 10% funktion kvar (den andra var borttagen).
Men under operationen, när de gick med en sorts slang genom hennes blodkärl, så kom de åt en propp som släppte och for upp i hjärnan.
Hon fick en stroke, de avbröt och hon kördes till ett annat sjukhus för att göra ett nytt försök, det gick inte och det enda de kunde göra var att ge blodförtunnande.
Men hennes vänstra hjärnhalva dog och hennes önskan har alltid vart att kunna ta hand om sig själv eller avsluta det hela...Hon hade till och med bokat plats i Schweiz på en klinik som erbjuder dödshjälp.
Jag grät konstant i flera dagar och fick tacka nej till inbokade träffar med familjen, min pappa tog hand om mig så gott han kunde och vi pratade en del♡
 
Den 2 april somnade hon in...
Jag har inte orkat skriva om detta, jag har knappt orkat prata om det men andra än de närmaste.
Det som gjort mig mest ledsen är att min far och faster fått gå igenom så mycket sorg och smärta på så kort tid...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?