Började dagen med att åka till Gripheim, de firade 5 år och hade därför rea.
Jag hittade som vanligt massor jag ville ha, mycket onödigt...men köpte nästan en ring, ett halsband och en skrivbok.
Pim var sugen på ett par begagnade handskar för 300 kr!
Men han hade glömt plåboken hemma och på vägen hem hann vi ångra oss.

Vi hämtade plånboken och åkte till Erikslund för att käka...stort misstag!
Långa bilköer och folk körde som riktiga arslen
Men efter mycket om och men kom vi fram till Garlic and ginger ♡

Pim köpte en ny xbox kontroll som jag ville ha, Sea of thives tema och dessutom ingick ett pack med kläder, vapen och annan utrustning.
Han fick packet som kom med spelet så då fick jag detta ♡
Han köpte även ett par ordentliga gaming hörlurar med mick till sig själv.

På väg till Elin och Pär spydde Ricki ner hel sig och hans nya bilstol (svart Axikid Rekid som köptes igår för endast 2000kr) var plaskblöt av spya..
Stackars älskling.
Men efter ett ombyte så var han glad och lekte, ett par krokar slank ned och han mår nu allmänt bra ♡
Lite trött efter den långa dagen bara, vi var ju en sväng till min mor också medas Pim repade.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?