Efter besiktningen igår åkte vi till Kopparberg för att träffa prästen, men vi kom ca 2 timmar för tidigt.
Så vi gick runt lite, handlade på Ica, käkade på den vanliga pizzerian och tittade igenom kyrkan som bröllopet ska hållas i.
Asså wow! 
Den är så perfekt, från sen medeltid, massa historia, inte lika någon kyrka jag sett och 2015 vann den "Sveriges vackraste kyrka" ♡
Prästen var helt okej, lite komiskt men ändå bestämd.
Han visade och berättade om hur allt går till, vi valde psalmer, ingång och utgångs musik, jag visade mina löften jag skrivit och hade fått med 2 av 3 delar som skall nämnas, utan att veta om det♡
Han gillde
Även att vi ville ha mycket av det gamla, precis som han gillar det.
 
Sen bestämde vi oss för att leta reda på Klacken, där vi ska ha festen.
Men Pims internet var slut och av någon anledning ville inte 3 koppla där uppe...
Så vi körde först fel två gånger innan vi frågade efter vägen.
Klacken en bara så...wow!
Fräscht, lyxigt och har en jäkla utsikt. 
Personalen var riktigt trevlig och vi pratade länge med han som kommer hjälpa oss med allt förberedande.
Känns riktigt bra!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?