Trotts en kaotisk dag, med två skrikande barn och två klumpiga hundar som busat...så är allt glömt så fort elden i öppna spisen tänds🔥❤
Sparky blev hemma idag eftersom Pim hört något om att det kunde bli -10 idag❄ och Ricki är både snorig och hostig, så känns dumt att skicka honom till förskolan, även om han inte haft någon feber.

Ricki åkte på ett bad under dagen och nu ikväll for hundarna in i duschen.
Sparky skrek som om han skulle dö💀 och Ace ligger nu nöjt framför öppna spisen och torkar❤

Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är just nu.
Jag gör ner mer och mer i vikt och förhoppningsvis kan jag börja träna snart.
Jag mår bra i mig själv och undviker inte speglarna längre, normala, snyggt sittande kläder passar mig😍
Jag äger min första hund, ska bli spännande att se vad framtiden har att erbjuda oss🐶
Jag har två otroligt fina barn, som ser till att jag alltid har något att göra😉
Jag har en under bar man, som sliter dag ut och dag in, för att vi ska ha det bra och samtidigt passar han upp på mig😘
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?