Igår var jag till barnmorskan, första gången jag går själv denna graviditet😯
Har alltid Pim eller Ricki med mig, men nu lyckades jag planera in en tid när Ricki var på förskolan och inte var sjuk😁

Fick lite papper som ska lämnas inpå förlossningen + ett flrlossningsbrev. 
Vi lyssnade på bebis hjärta och mätte magen, den ligger fortfarande på 33 som sist, men det var helt okej.
Nästa träff blir 6 nov, så vi får se om jag hinner med det, men just nu känns det som att jag gör över tiden..
Ricki fick starta dagen ute på förskolan, i hans favorit väder, regn😘
När jag hämtade honom såg jag årets första snöflingor😍❄

Väl hemma så fick jag ont i ryggen och valde att vila en stund med Ricki, som tur var så hann Pim hem innan vi vaknade, för jag kom nämligen inte upp själv pga den sabla ryggen😓😆
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?