Idag vill jag nästan säga upp mig som mamma.

Jag har lyckats skära mig två gånger i samma tumme, med samma kniv.
Jag sover otroligt dåligt om nätterna + så har jag förvärkar och just idag vill inte Ricki sova innan Pim kommer hem, fast han gäspar.
Jag är helt slut och orkar inte vara alla till lags idag...men som mamma får man ju aldrig vila.
Imorgon tvingas vi iväg en tredje gång för att ta om SAMMA blodprov igen på Ricki, jag är så trött på detta, för det är inte så svårt att ta ordentliga prov när barnet sitter still och det är exakt vad Ricki gör.
Har anmält detta...

Jag skulle egentligen varit i Kopparberg på Tundlaheim just nu😭

Det enda positiva som hänt idag är att Ricki slängde sig ur min famn till en förskolelärare när jag lämnade honom idag❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?