Idag började dagen som vilken Tisdag som helst, jag fick väcka Ricki tidigt och fixa frukost innan förskolan. 
Jag lämnade av honom och hans nya stövlar, Ricki fick vara ute från 09 till 10.40 och städ där efter hämtade jag honom.
Det hade går betydlig bättre idag, han hade lekt i sandlådan för första gången någonsin och haft jätte kul!
När de gick in blev han lite ledsen, men så är det ju när man har kul 😉

När vi kom hem så sov han och jag passade på att skura golvet i ena badrummet och sortera barnkläder.
Runt 12 väckte jag honom för mat och 12.30 kom min pappa för att köra oss till Västerås sjukhus.
Där togs tre små för med blod, det krävdes två stick i fingret och han blev lite ledsen men det blev genast bättre när en sköterska blåste lite såpbubblor💖
Efteråt åkte vi till Burger king och käkade, Ricki fick lite pommes frites eftersom han varit så duktig❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?