Igår var vi som planerat till min mor för att äta lite lunch och fira hennes födelsedag, som var i Tisdags.
Hon bjöd på två olika sallader och cheescake.
Barnen fick en varsin julklapp och eftersom Ricki blev så besviken när han inte fick öppna så då sa Christian att han fick det, han fick en bok med ord som han älskar!
Mikey fick en bok där man får känna på färgen grön och han älskar sådana böcker.

Efter det så åkte jag och Pim hem en snabbis för att hämta julklappar som jag glömde och som Christian skulle få med sig till Värmland, det slutade dock med att han, Hanna och Arvi fidck öppna hemma hos Mathias.
När vi klev in innanför dörren så hade de precis avslöjat om de väntar en pojke eller flicka, genom att smälla en ballon som var full med glitter.
De väntar en liten pojke!
Jag har inte velat skriva om deras graviditet då den räknas som en risk-graviditet.

Vi hade med Urukhi och han har aldig sett så mycket människor på samma gång, så han ville inte gå in först, men med stöd av mig och Christian så gick det och han hälsade nog på alla.
Katterna var något läskiga och jag fick inte gå ifrån honom.
Vi bytte julklappar med Christian och öppnade dom på plats, jag fick ett par örhängen som Hannas mamma har gjort, bernen fick en trä Dinosarie och så fick vi en stor drakstaty med lampor att klä in den i och en liten krokodil-enhörning i porslin.
Christian fick Te med smak av glögg, Hanna fick ett par örhängen och Arvid fick en gosedjurslama från Fortnite, fast utklädd till en ren.

Vi stannade kvar till sist och pratade om lite allt möjlgt, Mathias tog ner en stor tavla från väggen i källaren som jag ville ha och mitt i allt frågade jag Mathias om han inte hade någon Apple dator som han ville bli av med, för Pim vill nämlgen ha en så att han kan fixa med musik.
Mathias hade en Macbook air som han gav bort gratis, det är tydligen lite strul med batteriet men den kunde Pim förbise.
Vi fick även hem en fotpall som fungerar som gungstol åt barnen och en klädställning som vi tydligen skulle hämtat för typ 5 år sen, nu ska vi bara få hem en stor fotölj, jag hade en likadan innan som ajg fick av Mathias men tyvärr så kissade Leo i den och det gick aldrig bort så den pkte på tippen.
Den var min absoluta fvorit möbel så jag är så glad att jag kunde få den andra!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?