Vi har sålt iväg våra ormar Scrum och Mr.Gibbs
Scrum hamnade i Hallstahammar och fick en hona, Nr.Gibbs hamnade i Dalarna och ska eventuellt också få en hona.
Lite sorgligt men vi har ingen tid eller ork och intresset för denna hobby kommer och går🐍

Igår kom min pappa och Cissi över med lite grejer, Rickis växa säng, samma säng som nästan alla barn i familjen har sovit i❤
+ en ny madrass, skydd för madrassen, lakan, sängkläder och täcke.
Sen fick även vi lite smått och gott, två lyktor, en fruktskål, en spargris (Ricki fick den), en drömfångare, en en typ plåt hink att ha is och drycker i (perfekt till grillsäsongen) och ett par riktigt snygga biker boots och dom passade Pim!
Han har tjatat om nya biker boots sen vi träffades😉

Mot eftermiddagen drog vi till Erikslund för att lämna in spel och fick i hop en summa på 523 kr, vi hittade två spel som vi ville ha och förväntade oss att behöva lägga till nån slant + att jag förbokade ett spel för 100 kr och fick en Pop figur.
Men vi hade tydligen pengar kvar sen tidigare och behövde inte betala något.
En välkommen överraskning😄

Sen åkte vi till Biltema för att fika med Christer och Månne (Brynolf stängde precis).
Vi stötte på Myran som också hängde på.

Innan vi åkte hem så åkte vi till min mor, för hon hade lite grejer till oss.
Sängkläder till Rickis säng (Nicke nyfiken), en fotoram, mjölk fri glass och lindor + antiinflammatorisk medicin till mig.
Min vänstra handled har börjat göra ont igen och nu tyckte både jag och mamma att den såg svullen ut.
Hon har sitt eget lilla apotek kan man säga, hon har haft alla möjliga fel och ätit alla möjliga tabletter, men pga diabetesen så kan hon inte äta vissa tabletter längre.
Så nu hoppas jag att min överansträngning går över snart🙈

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?