Har faktisk inte gjort nått speciellt förutom att peppa in för lajvet, där av dålig uppdatering. 

Det mesta är fixat och packat, ska handla mat, klippa mig och färga håret idag.
Imorgon får jag äntligen packa det sista🤘
Tog in alla växter igår, så slipper de glömmas bort när jag inte är hemma, passade på att plantera om några också.

Vi kollade på lägenhet i Fredags och Pim mejlade strax efter visning och meddelade vårat intresse, sen ringde han igår för att kolla så att de sett mejlet, det hade dom och just då var det bara vi som hade hört av oss.
Imorgon är sista dagen för att höra av sig🤞

Han berättade också att han ska på provspelning för ett Black metal band som skapats av redan kända ateister 😍
Damage Draugars har dessutom fått en spelning på Bankiren under Kulturnatten🤩
Jag bokstavligen skrek av lycka och kastade mig i Pims armar, så jäkla glad för hans skull!

Lite strul in för lajvet har uppstått, inte för min del men för en vän och jag hoppas verkligen att det löser sig idag🤞
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?