Ja vad ska man säga om nyaste Far Cry?
Det är väldigt fritt och öppet. Djur en har inte alltid övertaget nu som i tidigare spel. De vuxna mammutarna är förjävliga och anfaller hela tiden.
Det är en rolig och spännande histora, karaktärerna som man möter har ofta lite humor oavsett, jag har fått mig en del skratt. Uppdragen är roliga, spännande och inte allt för svåra. Allt är sammanhängande också.
Man kan bygga upp och uppgradera hus i sina byar, så man har alltid en anledning att leta efter päls och annat från naturen.
Spelat är grymt gjort! Jag har aldrig sett så starka och vackra färger, ljuset är helt underbart! Man nästan känner värmen och kylan...
Sen är det ju ett extra stort plus att man kan ha ett djur med sig nu.
Alla arter har sina specialiteter och är bra vid olika tillfällen. Eller så gör man som mig och har alltid sin brutalaste sabeltandade tiger med sig, det brukar lösa det mesta ;)
man kan ju som jag sagt tidigare rida på mamutar, men det är bara på de mindre. Men man kan även rida på sabeltandade tigrar och björn. Det går snabbare att ta sig fram och man kan slåss från djjurets rygg samtidigt som djuret också slåss så gott den kan.
 
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?