Julafton började med att vi åkte hem till Elin och Pär för att äta frukost. 
Gröt, te och macka. Mums!
Barnen och hundarna fick julklappar att öppna.
Dock vaknade Penny med feber så hon var inte jätte sugen på att vara med, stackarn ♡
Ricki fick pengar till en bilbarnstol, Alva fick massa saker att ha till sitt kök (som hon fick senare på kvällen och Penny fick kläder.
Vovvarna fick en pipande mjuk gran och pepparkaka. 
 
Ricki var klädd som världens sötaste pepparkaka♡
Han blev lite trött mitt i samtalet
 
 
Vi kom hem till Christer och Manuella runt 14 och käkade lunch, vi var dock fortfarande mätta efter frukosten så det blev inget frosseri.
Ricki fick två julklappar, en stor gosedjurs hund som pratar och sjunger, man kan öka nivå på "svårigheten" vart efter som han växer och så fick han en pipmugg. 
 
Vilade sig lite till innan vi träffade farfar♡
 
 
Runt 17 hämtade vi min mamma och hennes vovvar i Västerås. 
Ingen var speciellt hungrig så vi dukade fram godiset och lät Ricki få sina julklappar. 
Han fick en mössa och en natt lampa av mamma, en jätte fin lysande porslins nalle, kläder och pengar till en bilbarnstol av Ewa och Micke, ett presentkort hos Babyproffsen av Mathias och Sanna, en leksaks tv-kontroll, en bil och en leksaks att sätta fast på matstolen från oss ♡
 
Godaste ungen♡
 
Julklapparna
Jag fick Sims 4 djur av Pim, precis som jag önskade mig! ♡
En tvättkorg och ett grymt fint halsband av mamma, en mugg, tehållare och te av Ewa och Micke.
 
Pim fick en mugg av Ricki, en t-shirt av mig, biokort och en grillborste av mamma, godis och kaffe av Ewa och Micke.
Choklad med smak av Guinness av Tomten.
 
Mamma fick en vas av oss, en fotogenlampa och en pläd av Mathias och Sanna, julgrans dekoration i läder av Christian och Hanna.
 
Ace fick ben av både mamma och Mathias katter, av oss fick han godis, ben och en pipande mjuk pepparkaka.
 
Pim och jag fick även en stor första hjälpen låda av min pappa och Cissi, en stor gryta av Mathias och Sanna, likadana dekorationer i läder som mamma av Christian och Hanna, ljus av Ewa och Micke.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?